Η Ταλαιπωρία ανέργων

«Παίρνω και ξαναπαίρνω τηλέφωνο στον ΟΑΕΔ αλλά δεν απαντά κανείς. Κι όταν πάω από εκεί η πόρτα κλειστή. Τι πρέπει να κάνουμε;», αναρωτιέται αναγνώστης που επικοινώνησε με τα “Χ.ν.” εκφράζοντας την αγανάκτησή του για τη (μη) εξυπηρέτησή του από τον ΟΑΕΔ.

Είναι δεδομένο ότι ο Οργανισμός έχει επωμιστεί ένα μεγάλο όγκο δουλειάς λόγω πανδημίας, με τα γνωστά προβλήματα υποστελέχωσης που αντιμετωπίζει εδώ και χρόνια.
Ωστόσο, από τη στιγμή που όπως έχει ανακοινωθεί η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται πλέον ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφωνικών ραντεβού, η Υπηρεσία θα πρέπει να φροντίσει να είναι συνεπής και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του κόσμου.

Το να χτυπάνε τα τηλέφωνα στον “αέρα” είναι λογικό να προκαλεί αγανάκτηση στους πολίτες που δοκιμάζονται περιμένοντας να ζήσουν από επιδόματα των 400 και των 530 ευρώ. Ούτε είναι λογικό να θεωρείται αυτονόητο ότι όλοι οι πολίτες έχουν πρόσβαση και γνωρίζουν να χειρίζονται το διαδίκτυο.

πηγή: .haniotika-nea.gr

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Tο xanianews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.