Τεράστιο πρόβλημα για τους ξενοδόχους και στα Χανιά, η απροθυμία συνεργασίας των γιατρών


Πέραν από τις δυσκολίες που έχουν γίνει ήδη γνωστές κι έχουν να κάνουν με τις μονάδες που θα λειτουργήσουν ως ξενοδοχεία covid-19, για τις οποίες καταγράφεται ζωηρή απροθυμία, ένα ακόμη ζήτημα στο οποίο καλούνται άμεσα να δώσουν απαντήσεις, είναι αυτό της ύπαρξης συνεργαζόμενου γιατρού, ο οποίος θα αναλαμβάνει την διαχείριση πιθανών κρουσμάτων κορωνοϊού, στην κάθε ξενοδοχειακή μονάδα.

Κι αν στην πρώτη περίπτωση, η απροθυμία ενδεχομένως ν΄αντιμετωπιστεί με την επίταξη  ή με την λειτουργία πτέρυγας covid-19 σε κάθε ξενοδοχείο που θα λειτουργήσει – οι πληροφορίες αναφέρουν πως λόγω του χαμηλού ποσοστού στις πληρότητες ενδεχομένως οι ειδικοί να δώσουν αυτό το δικαίωμα, της λειτουργίας δηλαδή πτέρυγας covid-19 εντός των ξενοδοχείων και όχι μια μονάδα ανά Περιφερειακή Ενότητα, η απροθυμία συνεργασίας από την πλευρά των ιατρών, είναι ένα σημείο “κομβικής” σημασίας, το οποίο επιβάλλει λύσεις “εδώ και τώρα”.

Τις επόμενες ημέρες, ο Ιατρικός Σύλλογος Χανίων, μετά από τηλεδιάσκεψη που προηγήθηκε με εκπροσώπους της Ένωσης Ξενοδόχων Χανίων, ανακοίνωσε ότι θα στείλει μια λίστα με τους γιατρούς που θα είναι διαθέσιμοι για τον σκοπό αυτό. Ακόμη κι αν το ζήτημα αυτό αντιμετωπιστεί,  προκύπτει όπως μαθαίνουμε  και θέμα αμοιβής καθώς  κανείς δεν ξέρει ποιος θα έχει υποχρέωση να πληρώνει τον γιατρό!

Λογικά θα είναι υποχρέωση του πελάτη, τι γίνεται όμως στην περίπτωση που σ΄ένα  ξενοδοχείο ο “χ”  πελάτης που εμφανίζει συμπτώματα, του λένε οι αρμόδιοι της μονάδας ότι τον θεωρούν  ύποπτο κρούσμα και άρα πρέπει να ακολουθηθεί η προβλεπόμενη διαδικασία, αλλά εκείνος αρνείται…;

Σε αυτή την περίπτωση, από πλευράς ξενοδοχείου θα πρέπει πάση θυσία, να κληθεί γιατρός.  Σ΄ένα τέτοιο ενδεχόμενο, απροθυμίας δηλαδή στη συνεργασία, από την πλευρά του πελάτη,  θα δεχτεί τελικά αυτός να επιβαρυνθεί και το κόστος, όταν εξ΄αρχής δεν συνεργάζεται;

Η εξίσωση της φετινής τουριστικής σεζόν, εδώ και καιρό, έχει χαρακτηριστεί ως πολυπαραγοντική. Η λύση της όμως, επιβάλλει γενναίες αποφάσεις από το σύνολο των εμπλεκόμενων πλευρών και κλίμα συνεννόησης. Στην προκειμένη περίπτωση, η επίσημη πολιτεία καλείται να δώσει συγκεκριμένες απαντήσεις, οι ξενοδόχοι από την πλευρά τους, θα πρέπει να εφαρμόσουν κατά γράμμα τα πρωτόκολλα, αλλά και ο ιατρικός κόσμος από την δική του πλευρά, θα πρέπει ν΄αναλάβει το μερίδιο της ευθύνης που του αναλογεί.

Σε μια υγειονομική κρίση, που το Εθνικό Σύστημα Υγείας, παρά τις αναγνωρισμένες του αδυναμίες, “άντεξε”, ήρθε και η σειρά του ιατρικού προσωπικού που ανήκει στον ιδιωτικό τομέα, να κάνει βήματα προς τα εμπρός, όσο κι αν αυτά, συνοδεύονται και από το δυσανάλογο ίσως βάρος ευθύνης.

Η τουριστική βιομηχανία για να κρατήσει σε λειτουργία την ατμομηχανή της Ελληνικής οικονομίας, σε αυτή την κρίσιμη συγκυρία, απαιτεί πρωτοβουλίες, ενδεχομένως και γενναίες, διαφορετικά, από το Νοέμβριο, θα έχουμε δράματα…

eparxies.gr

Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Tο xanianews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.