Προσαγωγή γνωστού δημοσιογράφου με κλεμμένο Land Rover – Οι πλαστές πινακίδες, η μάντρα αυτοκινήτων στη Χαλκίδα και η κλοπή του τζιπ προ δεκαετίας

Σάββατο 2 Μαΐου, 15:00 το μεσημέρι, Πειραιάς. Άνδρες της ΕΛ.ΑΣ., κατά τη διάρκεια περιπολίας, παρατηρούν ένα θηριώδες Land Rover χρώματος γκρι να είναι σταθμευμένο σε κεντρικό στενό της πόλης. Αυτό που τους τραβάει την προσοχή είναι ότι το αυτοκίνητο, στο πίσω μέρος, φέρει δύο πινακίδες. Μία κεντρικά -ως είθισται- και μία πάνω αριστερά. Έτσι αποφασίζουν να το ελέγξουν. Τα όσα πρόκειται να επακολουθήσουν θα τους αφήσουν άφωνους…
Αρχικά ελέγχουν την πινακίδα του οχήματος και έκπληκτοι διαπιστώνουν πως αυτή δεν αντιστοιχεί στο γκρι Land Rover των 2.500 κυβικών που έχουν μπροστά τους, αλλά σε ένα… Rover χρώματος μπορντό 1.500 κυβικών. Παράλληλα, από τα στοιχεία προκύπτει πως, ενώ το Land Rover έχει ως καύσιμο κίνησης το πετρέλαιο και είναι δηλωμένο ως «Φορτηγό», το Rover -στο οποίο αντιστοιχεί η πινακίδα- κινείται με βενζίνη και είναι δηλωμένο ως «Επιβατικό».
Το ίδιο προκύπτει και από τη δεύτερη πινακίδα που είναι κολλημένη στο αυτοκίνητο στην πίσω αριστερή πλευρά. Και αυτή αντιστοιχεί στο περιβόητο μπορντό Rover και εμφανίζεται να έχει κατατεθεί στο Υπουργείο Μεταφορών το 2017. Οι αστυνομικοί είναι σίγουροι πια πως κάτι δεν πάει καλά.
Εκεί ο δημοσιογράφος ισχυρίζεται πως το εν λόγω όχημα το αγόρασε από δημοπρασία του ΟΔΔΥ. Μάλιστα από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρει προκύπτει ότι αυτή πραγματοποιήθηκε τρεις μήνες μετά τη δήλωση κλοπής του πραγματικού ιδιοκτήτη.
Στο τμήμα καταφθάνει και ο πραγματικός ιδιοκτήτης γεμάτος χαρά, καθώς αδυνατεί να πιστέψει ότι επιτέλους εντόπισε το αυτοκίνητο που του είχαν κλέψει πριν από 10 χρόνια από μία μάντρα αυτοκινήτων στη Χαλκίδα.
Ενημερώνεται για την υπόθεση και, για άγνωστους λόγους, επιλέγει να επιφυλαχθεί και να μην καταθέσει μήνυση εναντίον του δημοσιογράφου για κατοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος. Έτσι ο δημοσιογράφος αφήνεται ελεύθερος.
Τα ερωτήματα 
Τα ερωτήματα που προκύπτουν ωστόσο από την υπόθεση είναι σοβαρά. Αν ο ισχυρισμός του δημοσιογράφου ότι αγόρασε το αυτοκίνητο από τον ΟΔΔΥ (δεν έχει προσκομίσει σχετικό έγγραφο) είναι αληθής, τότε πρέπει άμεσα να γίνει έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πώς μία δημόσια υπηρεσία, όπως η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, πούλησε ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι κλεμμένο και μάλιστα με πινακίδες που παραπέμπουν σε άλλο αυτοκίνητο, πολύ μικρότερου κυβισμού και με άλλο καύσιμο.
Παράλληλα και ο ίδιος ο δημοσιογράφος θα πρέπει να εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να έχει στην κατοχή του εδώ και μία δεκαετία(!) ένα αυτοκίνητο το οποίο, ενώ είναι τζιπ και θηριώδες, στην άδεια κυκλοφορίας εμφανίζεται ως ένα… ταπεινό Rover των 1.500 κυβικών και μάλιστα διαφορετικού χρώματος. Δεν έτυχε ποτέ να κοιτάξει την άδεια που είχε στην κατοχή του; Αλλά, ακόμα και αν δεν την κοίταξε, δεν κατάλαβε τόσα χρόνια ότι τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνει αντιστοιχούν σε άλλο αυτοκίνητο, σαφώς μικρότερο από αυτό που οδηγεί;
Εκεί ο δημοσιογράφος ισχυρίζεται πως το εν λόγω όχημα το αγόρασε από δημοπρασία του ΟΔΔΥ. Μάλιστα από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρει προκύπτει ότι αυτή πραγματοποιήθηκε τρεις μήνες μετά τη δήλωση κλοπής του πραγματικού ιδιοκτήτη.
Στο τμήμα καταφθάνει και ο πραγματικός ιδιοκτήτης γεμάτος χαρά, καθώς αδυνατεί να πιστέψει ότι επιτέλους εντόπισε το αυτοκίνητο που του είχαν κλέψει πριν από 10 χρόνια από μία μάντρα αυτοκινήτων στη Χαλκίδα.
Ενημερώνεται για την υπόθεση και, για άγνωστους λόγους, επιλέγει να επιφυλαχθεί και να μην καταθέσει μήνυση εναντίον του δημοσιογράφου για κατοχή και διάθεση προϊόντων εγκλήματος. Έτσι ο δημοσιογράφος αφήνεται ελεύθερος.
Τα ερωτήματα 
Τα ερωτήματα που προκύπτουν ωστόσο από την υπόθεση είναι σοβαρά. Αν ο ισχυρισμός του δημοσιογράφου ότι αγόρασε το αυτοκίνητο από τον ΟΔΔΥ (δεν έχει προσκομίσει σχετικό έγγραφο) είναι αληθής, τότε πρέπει άμεσα να γίνει έρευνα προκειμένου να διαπιστωθεί πώς μία δημόσια υπηρεσία, όπως η Διεύθυνση Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, πούλησε ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι κλεμμένο και μάλιστα με πινακίδες που παραπέμπουν σε άλλο αυτοκίνητο, πολύ μικρότερου κυβισμού και με άλλο καύσιμο.
Παράλληλα και ο ίδιος ο δημοσιογράφος θα πρέπει να εξηγήσει πώς είναι δυνατόν να έχει στην κατοχή του εδώ και μία δεκαετία(!) ένα αυτοκίνητο το οποίο, ενώ είναι τζιπ και θηριώδες, στην άδεια κυκλοφορίας εμφανίζεται ως ένα… ταπεινό Rover των 1.500 κυβικών και μάλιστα διαφορετικού χρώματος. Δεν έτυχε ποτέ να κοιτάξει την άδεια που είχε στην κατοχή του; Αλλά, ακόμα και αν δεν την κοίταξε, δεν κατάλαβε τόσα χρόνια ότι τα τέλη κυκλοφορίας που πληρώνει αντιστοιχούν σε άλλο αυτοκίνητο, σαφώς μικρότερο από αυτό που οδηγεί;
Τέλος πώς είναι δυνατόν το Υπουργείο Μεταφορών να έχει εκδώσει ψευδή άδεια κυκλοφορίας για αυτοκίνητο που είναι δηλωμένο ως κλεμμένο;
monomaxoi.com
Share on Google Plus

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
Tο xanianews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο. Θεωρούμε ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές, και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε.